Wat vervelend dat je de chauffeur niet kan vinden. Bel de chauffeur via de contact gegevens in de boeking, wordt… Lees meer
Ja, binnen 15min krijg je in de app te zien of jou rit is bevestigd en wie je chauffeur is. … Lees meer
Het is mogelijk om tot 20 minuten voor je rit een taxi te reserveren. Wij adviseren je echter om dit… Lees meer
Voor vragen over Snel een Taxi verwijzen we je naar de diverse contactmogelijkheden die deze vervoerder biedt. Wist je dat… Lees meer
Op dit moment is een separaat OV-fietsabonnement nog noodzakelijk voor het gebruiken van OV-fietsen. Via jouw Moves app kun je… Lees meer
Op dit moment is het nog niet mogelijk om van reisklasse te wisselen.
Met de Moves app kun je met alle Nederlandse treinen reizen. Ook met de Intercity Direct, hiervoor kun je de… Lees meer
Nadat je je ticket hebt betaalt verschijnt deze bij ‘Boeking’. Als je de bus instapt, laat je de QR-code zien… Lees meer
Bij de trein kun je gewoon doorlopen. Het is niet nodig om in en uit te checken. De poortjes op… Lees meer
Ben je vergeten uit te checken aan het einde van je reis? Als je gebruik maakt van een ticket met… Lees meer